2010. július 2., péntek

2010.07.02.

Másik kép

Jézus vezeti életem teherautóját, hagyom.
Én mit tehetek?
Beülhetek mellé a fülkébe, és állandóan a jelenlétében, biztonságban, békében utazhatom vele.
Kint ülhetek a platón. Ő vezeti az autót, de a platón áltathatom kicsit magam azzal, hogy szabadabb vagyok tőle, tehetek olyasmit is, amit az Ő jelenlétében nem tennék.
Vagy csak nem vettem a fáradságot, hogy bekérezkedjek mellé, inkább elheverek életem limlomja között.
Viszont ha nem ülök mellette a fülkében,
- a kinti körülmények erősen hatnak rám: eső, szél, izzó nap, fagyos levegő, villámok
- egy nagyobb döccenőnél le is gurulhatok, ha nem jó helyen ülök.
- állandóan a szemem előtt van minden, amit magammal viszek az autón, a „teher”autón.

Reggel mindig kint ébredek a platón. Ha mielőtt elindulnánk aznapi utunkra bekéredzkedek és beülök Jézus mellé a vezetőfülkébe, biztos lehetek benne, hogy aznap minden úgy történik velem, ahogy Ő akarja, biztonságban vagyok.

De ezt minden reggel meg kell tennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése